Recenzia na eBook – Jak se jednou provždy zbavit bolesti zad

Ako sa ti páči článok?
[Celkom hlasovalo: 1 Priemer: 5]

Poďme sa teda pozrieť na to, čo nás čaká v prípade, že si objednáte knihu (eBook) z webu Jak-na-bolava-záda.cz  – Jak se jednou provždy zbavit bolesti zad, ktorý napísal RNDr. Davído Cháb, Ph.D. Sám som ho prečítal a vyskúšal – a moje krátke postrehy si zase prečítate v tejto mini-recenzii.

jak-se-jednou-pro-vzdy-zbavit-bolesti-zad
eBook – Jak se jednou provždy zbavit bolesti zad

Obsah článku

Prečo čítať eBook ? (+ odozva na cviky podľa knihy)

V prvom rade je potrebné uviesť, že knihu písal autor, ktorý sám trpel veľkými bolesťami chrbta celé 2 roky, až začal žiť a riadiť sa princípmi uvedenými v ebooku, čo ho nakoniec doviedlo napr. až k profesii maséra, navyše teraz úplne bez bolestí. Podobne ako ja, a predpokladám aj vy, sa zaoberal neznesiteľnou bolesťou chrbta každý deň, odmietal lieky proti bolesti, ktoré len zakrývali symptómy, ale k ničomu to neviedlo. Veľmi podobný príbeh tomu môjmu, odpoveď na otázku ako sa zbaviť bolesti autor našiel až po dlhých 24 mesiacoch. A v ebooku sa o ňu podelí spolu s vami. O to viac, že sa jedná o skúsenosti spred 14 rokov! A ešte o to lepšie, že k ebooku dostanete aj hlasovú (audio) verziu, ktorú si môžete vypočuť napríklad aj cestou do práce v aute a taktiež v rámci zakúpeného ebooku aj prístup k slušnému balíku nenáročných videí na stránke autora s jednotlivými cvičeniami, ktoré autor sám odporúča.

Videa predstavujú komplexnú sadu cvikov, ktoré sú jednoduché a odskúšané – NIELEN NA AUTOROVI a MNE, ale hlavne na ďalších 346 ľuďoch, ktorí momentálne cvičia podľa tejto zostavy!

Že to naozaj funguje, pripravil autor dotazník a z odpovedí užívateľov, ktorí mu ho vyplnili, vyplynulo, že po 9 týždňoch po prečítaní ebooku a aplikovaním cvikov:

1. 82% z nich CÍTI ÚĽAVU
  2. Väčšina tých, ktorým sa neuľavilo, cvičí menej ako 3x týždenne
  3. 72% z nich cvičí 5 – 10 minút DENNE
  4. 91% všetkých uvádza, že NAJVIAC IM POMOHLO ZAČAŤ CVIČIŤ

Obsah eBooku

V siedmich obsiahlych kapitolách sa tak rýchlo a jednoducho dozviete, čo musíte najlepšie spraviť, aby ste predišli nielen čiastkovej úľave od bolesti, ale aj dlhodobej úľavy, ktorú si pomocou tejto knihy viete sami pravidelne udržiavať.

V prvej kapitole okrem vlastného príbehu autora zistíte, že začať musíte v prvom rade u seba, pretože nikto nepozná vašu bolesť lepšie ako vy sami. V druhej sa dozviete sedem dôležitých vecí o svaloch, ktoré by ste mali vedieť, ale nikto vám ich doteraz nepovedal. V tretej už „prituhuje“ a autor nám sám objasňuje zmeny v živote, ako na ne a čo to bude obnášať.  Toto je nosná časť knihy a vlastne také „know-how“, z ktorého budete vychádzať, pokiaľ sa ním budete riadiť. Námatkovo spomeniem opis pravidiel pri cvičení, mohutný efekt drobných zmien na chrbát, na čo si dať pozor, aby sme chrbát nezničili ešte viac, čoho si naopak dopriať, samozrejme ako na veselú myseľ, ktorá je rovnako dôležitá pri liečbe a vplyv prírody, ktorá nám sama ponúka mnoho možností ako chrbtu pomôcť. Naozaj zaujímavé veci. Aj keď som si najprv myslel, že niektoré veci sú také takpovediac „úplne bežné, samozrejmé“, po dlhšej dobe si ich efekt človek naozaj povšimne – pritom som im predtým nedával takmer žiadnu váhu.

V ďalšej časti knihy nájdete slovný a obrázkový popis k videám priložených k ebooku, ku ktorým máte exkluzívny prístup ako platiaci čitateľ, priamo na stránke autora (+ audio verziu tejto knihy si môžete rovno stiahnuť). Záverečné kapitoly sa venujú akémusi harmonogramu, ktorý nám uľahčí a presne popíše postup ako správne postupovať a čo robiť pri odstraňovaní bolestí chrbta a s autorom si prejdeme dokonca až 12 plných týždňov! Tréning a rady počas 12 týždňov nám ukážu ako investovať minimum času a výsledok bude maximálny.

Referencie

Na záver pripájam samotné originálne, v pôvodnom znení, referencie ľudí, ktorí ebook kúpili a cvičia:

• „..radostná zpráva: Život je krásnější, když člověk netrpí bolestmi. P.S.: stále se to zlepšuje“ Jarda
  • „Dobrý den Davído. Cvičím každé ráno 15 min a pouze jedenkrát jsem vynechal. Záda mě nebolí a ustupuje i bolest v pravém rameni (již neskučím při oblékání kabátu). S pozdravem Jaroslav
  • „Musím se pochválit, každý den cvičím, a záda se lepší 😀 Jsem ráda, že nás takto motivuješ a těším se vždy na pátek. Přeji krásný požehnaný den.“ Vlasta
  • „Delší dobu mě trápila krční páteř a bederní . Krční již polevila je to super . Moc děkuji .“ Milan

Kde a ako kúpiť?

Všetko je online, ako to dnes býva…kliknite na obrázok ebooku nižšie, kde vykonáte objednávku

3d-cover-jak-se-jednou-pro-vzdy-zbavit-bolesti-zad-banner3
Objednať eBook

A čo na to ja? Palec hore! 1+. Prečítané jedným vrzom, aplikované do reality, aj keď ešte nie v celom časovom a vecnom rozsahu, ale princípy, ktoré autor aplikuje naozaj u mňa fungujú. Zase som si rozšíril obzor a hlavne viem, že sú to vedomosti a skúsenosti človeka, ktorý si prešiel podobným peklom ako ja sám. Toto je pre mňa jasným a jednoznačným vodítkom, skúsenosť je cennejšia ako teória na webe…

2 komentáre k “Recenzia na eBook – Jak se jednou provždy zbavit bolesti zad”

1. Ahoj, mam len otazku ci je to urcene na cvicenie s 3 platnickami na krcnej chrbtici, ktore maju herniu, alebo nie? Dik.

Odpovedať